woensdag 29 december 2010

nog bezig

Het begint een beetje te worden wat ik in gedachten had. Wat uitproberen en vooral de lapjes gebruiken die ik al in huis heb. Lapjes van bep welteverstaan. Daar heb ik veel van en er komt iedere maand bij. Nee... dat ene stitchje zit niet op z'n kop. Het wordt een tafelloper voor onze nieuwe tafel en aan tafel zit je tegenover elkaar. Dan heb je allemaal iets om naar te kijken.

Hier zie je de sneeuwballen wat beter. Sneeuwballen... ik kan het woord sneeuw bijna niet meer horen. Wanneer wordt het lente?

Uiteraard moet ik nog helemaal gaan uitmeten hoe ver alles uit elkaar moet met leuke stofjes ertussen. Dat vind ik ook heel leuk om te doen. En dan met het materiaal dat je hebt iets moois ervan maken. Ik heb nog wel wat te doen dus, maar wel leuk.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...