vrijdag 2 februari 2018

februari, kleuren overal


Het februari-quiltje hangt in het huisje,
er komt weer kleur!


En ook kleuren in de Anna's die ik kocht.
Er staat een leuk haakpatroon in 
voor een theemuts.
En dat komt goed uit want....


....ik kocht op de sprokkelkerstfair in Rijperkerk( Ryptsjerk, Fr.)
een prachtig PIP theeservies, 
althans, 
de theepot, het melk-kannetje en de suikerpot.
Maar als die pot vol thee zit
 is hij heel zwaar en 
moet je hem met 2 handen vasthouden.
 Dan brand je je vingers. 
Dus een theemuts is wel handig.
En dan in die kleuren!


De eerste tulpen stonden in de plaatselijke Dagwinkel.
Die laat je niet daar staan,
die zet je thuis in een vaas.
Wat een prachtige kleur!


Een collega-breister/ haakster van het breicafé 
was bezig aan de 'crochet between the lines' van Scheepjes.
Ik was meteen verkocht.
In het winkeltje by Anja wordt alles verkocht
 om deze shawl te kunnen maken.
Of voor de gebreide variant, die ook heel mooi is.
Het is leuk om straks te zien
 hoe het met de kleuren wordt
 die ik heb uitgekozen.


Buiten lijkt alles ook meer kleur te hebben.
Of zit dat in mijn hoofd?


fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...