woensdag 10 januari 2018

brei(en)klaar, een ritje noordpool en de tuin in


Goede voornemens.
Ik doe er niet aan.
Maar ik ben weleens streng voor mezelf,
eerst afmaken voor je iets nieuws begint Marleentje.
Dus.....


....dit vest is af.
Er moeten nog wel knopen op maar
een goed begin is dit toch wel.


En.....
het jurkje, of tuniek,
 dat in de kerstvakantie haar start had
 is OOK af!
Tjongejonge.
Het zit perfect. 
Er zitten heel veel van 
de voorraad bolletjes Fabel in.
Weer een halve la leeg😀


In de kerstperiode doe je altijd 
heel veel ideeën op.
Maar tegen de tijd
 dat ik er iets mee wil doen
 ben ik het weer vergeten
Deze keer ben ik dat voor.
Ik heb vast het boek
 'Welcome to the Nothpole' gekocht.
Een jaar lang de tijd 
om een nieuwe kerstquilt te maken.
Wordt vervolgd.


De eerste Gardners World van dit jaar 
viel op de deurmat.
Die ga ik eens lekker uitpluizen.
Nog even en we gaan weer aan de slag buiten.
Maar nu nog niet.
het is te koud en ik heb nog een haakwerkje.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...