vrijdag 6 januari 2017

zomertruitje?! en wintersjaal


Een truitje dat gehaakt word van boven naar beneden.


Een heel simpel patroontje van Drops: Violet 162-15


gehaakt met Lammy Yarns jeans.
Nog een klein stukje van de achterkant 
en dan kan de zomer beginnen.

Het garen had ik gewonnen
 bij het dobbelsteenspel in het Breicafé.
Dus vond ik dat er wel iets mee gedaan moest worden.
Het haakt lekker weg, dat zeker.


Ook in het breicafé,
 had iemand een patroontje van Rowan,
 ideaal om je restjes mee op te breien,
en dat is toch leuk!
Dus heb ik het geleend ( dat patroontje)
( http://www.prima.co.uk/craft/knitting-patterns/news/a24074/wrap-knitting-pattern/ )( KLIK)
en mijn restjes zelfgesponnen wol uit de la gehaald.
Ik maak hem wel iets smaller 
want het origineel is 144 steken 
en dat is best breed
Opruimen op een leuke manier!

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...