vrijdag 13 januari 2017

winterse zaken en een puzzel


1 week, wat een feest om te breien.
Vorige week zaterdag begonnen, 
tijdens het schaatsen kijken.


En nu we het over schaatsen hebben,
dit kerst-freubel-boekje van Tone Finnanger 
lag met de gekopieerde patroontjes klaar.
Kwam ik ook weer tegen


Er lagen nog wat lieve stofjes( echt?!)
en een wit wollig gevalletje...


dus de patroontjes zijn nu geknipt van stof


de houten Tilda-schaatsen had ik ook al liggen.


Wat let me om het te maken?
NIETS!
Dat ga ik komende week doen.
En meteen een paar sneeuwmannetjes.



Ook deze Impossibula van Ula Lenz,
was weer uit de la.
En hij is best leuk om te doen,
alleen...als je er met je neus bovenop zit,
zie je echt niet wat het wordt,
|Je moet maar hopen dat het goed gaat


En zo te zien valt dat niet tegen


Nu ik de foto gemaakt heb 
zie ik de blokken ook heel duidelijk.

Ach, het is toch geen weer om buiten te zijn,

fijne dag, Marleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...