zondag 18 januari 2015

Er was eens een......

 

 

 
 
 
.......projectje, 'de fair isle sampler'.
Met de bedoeling om iedere week
 een motief te breien in de
fair isle techniek,
 te vinden bij Wieke van Keulen.
 
 
Maar omdat ik breide
 met mijn eigen gesponnen wol,
op naald 4,
werd het allemaal erg lang.
Na 17 patroontjes had ik al 80 cm.
Klaar dacht ik.
Wel heel mooi.

 
In een vorig blogje:
 heb ik beschreven hoe ik het gevilt heb.
En nu is er een tasje gemaakt.

 
Dat wat ik eraf gesneden heb
 om het recht te krijgen
 is weer verwerkt in
 een versiersel op het tasje.

 
 
 
 
En in Freeform Crochet is er een sluiting op gehaakt.
 
En die wordt vastgezet met een knoop uit mam's knopendoos
 
 
 
De gehaakte en gevilte band
heb ik helemaal rondom de tas gemaakt.
 
 
Dit is de achterkant van het tasje.
 
 
En een voering van een Oililystofje
inclusief binnenvak met rits.
 
 
fijne dag, Marleen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...