maandag 26 mei 2014

quilts en quilten/patchwork blogje

 
Afgelopen weekend was het een drukte van belang
 hier in de omgeving.
Er werd veel gefietst vanwege de kunstroute.
 Er was ook een 'slow-food-markt'
 en een brocantefair bij Fleur en Geur.(klik)
En bij Fleur en Geur heb ik mij
dit ouderwetse wasrekje gegeven.
Zo blij mee.
Al, nou... niet al,
 mijn quilts op het rekje
in plaats van op rollen en in zakken

 
Gisteren zijn er weer wat Hexagonnen gemaakt
voor de nieuwe rand van de weddingringquilt.
 
 
En voor 'de grootste quilt van Nederland"
van  de hexameter(klik) in Oudewater
 is er weer getekend op de stof
zodat alles uitgeknipt kan worden en in elkaar gezet.
Ik geloof dat ik 7 meter heb meegekregen.
Maar als dat eenmaal onder de machine ligt gaat het snel.
 
fijne dag, Marleen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...