woensdag 28 mei 2014

Ach........Kaffe

 
Hij blijft mijn favoriet......
Kaffe.
Ik ben gek op zijn ontwerpen en kleurgebruik.

 
Bij zijn quilts maar ook bij zijn brei-ontwerpen.
Nu heb ik 2 grootheden op breigebied samengevoegd.
Met de techniek van de één
en een patroon van de ander
EN Fabel sokkenwol van Drops
ga ik een tuniek breien voor de winter.
Ik weet alleen nog niet welke winter.
 
 
 
En met deze achterpandjes....

 
.....en met deze 'bijna klaar' voorpandjes
 wordt dit zomervestje
toch wel voor deze zomer.
Het 2de voorpandje is bijna klaar
en dan begint het in elkaar zetten.

 
Wat is dit dan?
De mouw van een trui.
Héééél erg lang geleden de wol gesponnen,
 geverfd met uienschillen en indigo,
en gebreid
 
 
Maar hij ligt al jaren in een opbergbak op zolder.
Zo zonde.
Maar in plaats van wegdoen,
uithalen maar.

 
KLAAR!
Toch wel een hoop werk nog.
En nu een modernere versie breien.
En wel dragen.
 
fijne dag, Marleen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...