zondag 22 december 2013

kerst verovert het huis

 
Dit is toch een lieverdje geworden?
Een ieniemienie kerstboompje,
 van ieniemienie hexagonnetjes.
met rood aan elkaar gezigzagd.
Van het schattige patroontje van www.bobbin.nl.
 

 
Dit kerstmannetjeskoor wilde wel eens op het water zingen.
Geregeld.

 
En ons sneeuwmannetje
( ook een patroontje van Bobbin)
wilde de bloemetjes eens lekker buiten zetten.
Geregeld.

 
Over bloemetjes buiten gesproken.
Dit is een geranium.
Zo'n hele gewone, roze geranium.
Nog steeds zitten er bloemen in.
Notabene kerst 2013!

 
En deze bellenplant dan.
De bel wil niet echt opengaan.
Maar toch....

 
Een klein toefje groen voor in de keuken.

 
En......ik heb vakantie.
Dus pak ik weer wat zaken op die zijn blijven liggen,
maar die ik wel graag af wil hebben

 
Dus na het hexagonnenkerstboompje,
is de log-cabin theemuts aan de beurt.
Paperpiecing.
de stroken waren al gesneden,
de patroontjes op de luierinleg getekend.
Kwestie van onder de machine.
Ook weer leuk om te doen hoor.
 
 
Intussen...
terwijl ik op zoek was naar garen om mee te doen aan de Crochet Along 2014,
( KLIK op de banner links bovenaan mijn blog voor meet info)
vond ik m'n bak met katoen weer.
Over van verschillende projecten.
Daar wordt nu een zigzagdeken van gehaakt.
Lekker makkelijk
bij de tv of mee naar het breicafé.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...