vrijdag 20 december 2013

een supermodel en bolletjes voor Crochet Along 2014

 
De stola is af.
Wat een heerlijk patroontje was dat om te haken.
En nu mag mijn persoonlijke supermodel hem showen.
Past ook wel goed bij haar.
En dan zo het zonnetje erop.
Je zou er bijna bij gaan zitten met een bakkie.

 
En dit zijn de bolletjes voor de Crochet Along 2014.
Heel andere kleuren dan ik normaal gebruik.
Van mijn eigen voorraad katoen ben ik nu een zigzagdeken aan het haken.
Er moet tenslotte weer een makkelijk project mee naar de kroeg.
Want daar zit je vaak zo te kletsen,
 dat je bij thuiskomst alles weer moet uithalen,
 wat er die avond gemaakt is.
 
En of de crochet along makkelijk wordt weet ik niet.
Dus.... een extra projectje.
 
fijne dag, Marleen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...