vrijdag 1 november 2013

van aardbeienjam en patchworkballen

 
Die 2 stapeltjes lapjes?
Dat zijn 2 patchworkballen geworden.
Een stoere voor een jongetje en een lieffie voor een meisje.
Zo leuk om dit in elkaar te zetten.

 
Dit is een boompje bij de Grote of st Michaelskerk in Oudewater.
Op de quilt dan.
Ik heb alle boompjes maar een boomkruintje gegeven.
Langs 't randje quilten is ook maar langs het randje quilten.

 
De achterkant van de kerk zelf.
't Is met rood gedaan maar dat zie je op de foto toch niet zo goed.
De lucht ga ik op de machine meanderen.
Dan kan het wat meer gequilt worden.
Ja, dat wordt wel wat.

 
En m'n Pumpkin and Spice met paddenstoelen staan in de wacht.
Eerst de touwrand en de kerk afmaken,
maar dat schiet al op.
 
 
Vandaag aardbeienjam gemaakt.
AARDBEIENJAM???
Yes!
Zo lekker.
Toen de aardbeien er waren had ik er geen tijd voor
(of nam ik er geen tijd voor)
Dus een hele bak aardbeien ingevroren.
En nu,
aardbeienjam met appel en een druppeltje citroen.
Ik moet zeggen.....hij smaakt heerlijk.
Met een etiketje uit Daphne's Dairy.
Jammie!
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...