zondag 3 november 2013

knollen en knipselen, ringen en vilten

 
de cyclaamknollen beginnen te bloeien.
Ik heb ze nu maar een mooi plekje voor het raam gegeven.
Met de vogelverschikkervrouw op de achtergrond.
Nu ik zo de foto zie bedenk ik me dat die daar helemaal niet staat.
 Maar veel meer naar links.
Zal op een of andere manier wel een weerspiegeling zijn dan.
 

 
Het doosje met kerst-knipselen zit vol.
Het is geen stof, maar papier.

 
En dit tasje met rieten rommeltjes gaat daar een rol bij spelen.


 
En vandaag een vilten bloem van een 'steel met blad' voorzien.
 
 
 
Deze tas heb ik woensdag gevilt.
Grappig geworden.
De tas is in zijn geheel aan elkaar gevilt,
 inclusief het hengsel.
Maar.....
 
 
Het is niet helemaal goed geworden.
Je kijkt er namelijk dwars doorheen.
Dus de volgende keer niet zo zuinigjes,
en een flinke laag wol gebruiken.

 
Er zit ook een vak in.
't Was voor het eerst dat ik het zo geprobeerd heb
 en voor herhaling vatbaar.
Oefening baart kunst.
 
fijne zondag, Marleen

 

 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...