woensdag 11 september 2013

werken aan zaterdag

 
Een stapel blokjes van de CWDQ om mee te nemen naar de tentoonstelling.
Ik hoop dat er veel mensen komen kijken,
maar dan komen ze niet af.
Ai,
maar ik vind het toch leuker
 als er zoveel mensen komen kijken naar onze tentoonstelling,
dat er geen tijd is om te quilten.
In de Brugkerk in Nieuwerbrug.
Zaterdag
Niet alleen quilts van mij,
 maar ook enkele kunstschilders uit dit dorp laten hun werk zien,
echt de moeite waard

 
Thuis doe ik nog even een paar sashings aan de stukken van de CWDQ
 die al in elkaar zitten.
Dan krijgt men een beter beeld van wat het worden gaat.

 
De aankondiging in het dorpskrantje de Nieuwsbrug,
dat 1 keer in de maand op de deurmat valt.
Wauw!

 
Hier het adres,
mocht je zin, tijd en gelegenheid hebben.

 
En hier nog een klussie blommen die in de mandjes willen.
OK,
ik ga al,
werk aan de winkel.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...