zaterdag 7 september 2013

Mandjes die gevuld worden en een tipje van de sluier...

 
.......wordt opgelicht.
 Een klein stukje van een nieuw,
al weer bijna af project.
Een uitprobeersel.
Omdat ik zo graag verschillende technieken combineer.
En omdat ik zaterdag,
monumentendag,
dit quiltje wil laten zien.
Tijdens de expositie in ons kerkje,
waar ik samen met een aantal kunstschilders mag exposeren. 
Ik ben daar dan de hele dag.
Om mensen te laten zien hoe leuk quilten is.
Dus mijn door te pitten blokjes van de CWDQ gaan mee,
 
 
En deze quilt.
Nu nog niet af,
 maar dan wel.
Als je hem wilt zien,
 kom gerust kijken,
zaterdag 14 september in de Brugkerk,(klik)
 in Nieuwerbrug.
Ik ben er.
 
 
Ook deze mandjes van mijn oogstquiltje ben ik nu aan het vullen.....
met gehaakte kleine bloemetjes.
Dat wilde ik al,
maar steeds was iets anders belangrijker,
 vond ik.
Maar nu moet het af.
 Want dan kan hij mee naar de expositie
en daarna eindelijk ook aan de muur.
 
 
En ook mijn privé monumentje gaat mee,
mijn 'ode aan mam'.
Dus ik ga nog even aan de slag.
 
fijne avond, Marleen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...