zaterdag 4 mei 2013

hexameter de grootste quilt: in mei.......

 
.....leggen alle volgens een ei....
En kijk die ooievaars eens lekker op dat nest zitten.
 Oudewaterse ooievaars.
In de eerste meter quilt van wat 'de grootste quilt ter wereld' moet worden.
Wat een plaatje!
Vandaag was het quiltcafé.
Dus we zijn even naar Oudewater gegaan om onze bijdrage weer in te leveren.
Die hexagonnen doen het helemaal.
Ik heb meteen zin om er nog meer te maken.
Wat leuk om hieraan mee te mogen werken.

 
Dit was onze bijdrage deze maand, 4 van Coby en 1 van mij.
Maar bij mij wordt nu een heks doorgepit.
Dus die kan volgende maand ingeleverd worden.

 
Mijn zonnetje van zijde.

 
 
De achterkant van de toekomstige grootste quilt is ook niet te versmaden.
Een mooie Mondriaan.

 
Dit is de afwerkrand.
Touw in mooie warme kleuren.
 Oudewater is namelijk ook bekend om z'n touwfabriek en touwmuseum.
Ook dat ligt hier al klaar om aan te beginnen.
Ik moet alleen eerst nog mallen maken van goed karton,
 zodat ik die vaak kan gebruiken.
Want er moeten heel wat meters touw gemaakt worden.
 
fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...