woensdag 15 mei 2013

En ja hoor........

 
....de mannen namen een stofje voor me mee van Texel.
Dus hier moet een projectje voor gezocht worden.
Wat vervelend nou( haha).
 
 
De mannen waren weg,
dochterlief moest een deel van de tijd werken,
 dus heb ik veel tijd achter de naaimachine doorgebracht.
Met resultaat.
Hier een Civil War Dairy Quilt blokje,
nummer 58 alweer.
 
 
En iets nieuws begonnen.
Uit dit boek van Kaffe Fassett.
 
 
Daimonds are a girls best friend.
 
 
 Dus de schaar gezet in mijn mooiste lapjes.
Je kan ze wel eeuwig in de kast laten liggen en af en toe aaien,
maar daar zijn ze niet voor gemaakt.
 
 
Dit wordt een makkie.
 Eerst alle diamantjes maken,
 en dan op een lap gaan schuiven met de kleuren.
 
 
Deze wafelstof heb ik gekocht voor de biezen tussen de diamanten.
Effen van kleur maar toch niet saai.

 
Bakje erbij om alles in te doen en we kunnen weer aan de slag.
 
 
De bloemendeken a la Arne en Carlos is een lekkere bezigheid voor tussendoor,
 of in het breicafé.
't Zijn maar 3 toeren,
 en met de derde zet je de bloemen ook nog eens aan elkaar

 
Deze stapel gesneden blokjes was nog over,
 toen ik besloot dat mijn Mystery van Pink and Barbara wel groot genoeg was.
 Ook wel weer zonde,
doe je niks meer mee.
Of toch?

 
Nog even gewinkeld op marktplaats en dit boek van Karin Pieterse aangeschaft.
Daar staat ook weer genoeg in om te ( willen) maken.

 
En nog een plaatje uit de boomgaard.
 Alles staat in volle bloei.
Mooi hè.
 
fijne dag Marleen

 





 



3 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je voldoende te doen, de komende tijd! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk bezig hier, zie ik al.
    Mooi Civil War blok!
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen ben je aan het maken! Leuk hoor, weer iemand die ook met de Civil War Diary Quilt bezig is! En ja, wat gaan ze lekker snel hè, die bloemetjes van Arne en Carlos. Ik maak ze in het klein. Leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...