woensdag 21 november 2012

van kerst en....kerst en ....kerst

 
 
De helft van A Scandinavian Christmas is klaar.
 

 Maar ik weet niet of A Scandinavian Christmas af komt hoor.
 Deel 3 ligt wel inmiddels geknipt en gespeld op z'n plekje.
 
 
 Voor de kerstmarkt vond ik het leuk om nog een kerstquiltje te maken in log cabbin.
Blijft een favorietje om te doen.
 In  lichte zijde, en groene en rode  katoen met een kerstprintje.
Moet nog even doorgepit.
 
 
 Gisteren in het breicafé voor het eerst van m'n leven( behalve op de kleuterschool) gevouwen.
 Een waxinelichthoudertje.
Die maak ik nog meer voor in de cateringkraam op de kerstmarkt.
 Lijkt me gezellig.
 
 
 Dotje hè?
 
 
 En een kerststerretje.
 Ik moet zeggen, 't is te doen maar je moet wel heel goed opletten.
Voor je het weet heb je 4 slierten aan de ene kant en aan de andere kant niks, terwijl het overal dan weer hetzelfde moet zijn.
 Maar het is wel grappig om te doen.
 
 
Ik zie dit wel in zilver.
Dat heb ik dus ook al in huis.
Leuk voor in de boom met de oude zilveren kerstballen bij mijn mam vandaan.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...