zaterdag 17 november 2012

a scandinavian christmas en heerlijk handwerk in Arnhem

 
 't Wordt kerst.
Al opgevallen?
We vinden allemaal dat kerstspullen zo vroeg in de winkels liggen.
 Dat is ook zo.
 Maar wij handwerkers en quilters zitten ook altijd al vroeg
met kerstwerkjes op schoot of onder de machine.
 Ik heb a scandinavian christmas weer uit z'n mandje gehaald.
 De hartjes worden nu geappliceerd.
Lekker werkje voor op de bank.
 
 
En gisteren ben ik met nog 4 vrouwen op de handwerk en quiltdagen in Arnhem geweest.
Niet heel druk, maar wel gezellig!
Er was( en is)voor elk wat wils.
 Veel quilten en wol( want breien is hartstikke in).
 
 
Zo van bovenaf gezien nog best veel kramen.
Maar het geheel was(is) heel overzichtelijk.

 
En dit zijn mijn schatten!
Het was echt een tas vol.
Lontwol bij Adrian-Art vandaan.
 Heerlijk om te spinnen.
Maar liefst 4 borduurtjes bij Soedidee gekocht.
Nog een dotje spinwol bij Dutch Wool Diva.
En nog een breivork, en stofjes en katoen en quiltlapjes en heel veel gezelligheid.


Dit is toch een beter overzichtje denk ik..
Helemaal zin om al die werkjes te gaan doen.
 
fijne dag, Marleen

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een heerlijke buit bij elkaar gezocht. Mij lukt het helaas niet om naar de beurs te gaan. Maar zo geniet ik toch een beetje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n dagje uit. Ik kan me voorstellen dat je nu zin hebt om al die werkjes te gaan maken.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...