woensdag 24 oktober 2012

van facebook, dj en cwdqblokjes en een gevuld huisje

 
Facebook is werkelijk een geweldig medium om af te stropen op zoek naar patroontjes en andere leuke dingen. 
 Zo vond ik dit quiltersbrein.
Meesterlijk!
 
 
Ik had mezelf beloofd wat dingetjes weer op te pakken en (soms) af te maken.
 Zo heb ik gisteravond 5 blokjes gequilt.
 Vanmorgen op maat gesneden en zo lijkt het weer een stukje dichterbij te komen, dat afmaken.

 
3 Dear Jane blokjes.
Ze zijn eigenlijk maar zo klein, maar er zin zoveel werk in.

 
De Civil War Dairy Quiltblokken zijn meteen een stuk groter.
 Het is lekker handsaam quilten, geen grote lappen op schoot.

 

 
En eindelijk heb ik een boerderijtje af voor in het huisje.
Zo schattig.
Er ligt nog een heel stapeltje, dus nu voor de afwisseling gaan zorgen.

 
Leuk plaatje zo.
Nu moet de muts voor die blauwe theepot nog af.
 
fijne dag, Marleen

3 opmerkingen:

  1. Leuke blokken! Maar dat boerderijtje in het huisje is echt prachtig!
    Inderdaad een mooi plaatje dat laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, dat quiltersbrein! En leuk dat je weer een aantal blokjes af hebt van je projekten! Goed gelukt!
    Lief boerderijtje; schattig in zo'n huisje.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, dat quiltersbrein. Ik herken wel enkele gedachten.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...