vrijdag 5 oktober 2012

een gigaproject en mooie sokken of een sjaaltje

 
 Ik kan er niet voorbij lopen.
Winkels met lapjes en winkels met wol.
Wat dat betreft was het bingo woensdagmiddag.
 Even naar Oudewater met mijn buurvrouw.
Waarom vertel ik zo.
Maar in Oudewater zit een winkeltje stampvol met breiwol, borduugaren enzovoort.
 En als ik zeg stampvol, dan bedoel ik stampvol, je kan er je kont niet keren.
 Maar leuk!
 Ik heb me ingehouden en maar 3 bolletjes sokkenwol meegenomen.
 Wel 100 gram per stuk en een prachtig kleurverloop
. Ik denk dat dit een sjaaltje en sokken worden.
 
 
Maar we gingen voor de stoffenwinkel http://www.dehexameter.nl/jubileum.html#top.
De eigenaresse van de winkel had in de krant gestaan want zij heeft voor het 750 jarig bestaan van Oudewater en het 20-jarig bestaan van haar winkel een ludiek project opgestart.
 De grootste quilt van de wereld maken en iedereen mag eraan meewerken.

 
En zo zijn Coby en ik woensdagmiddag in de auto gestapt en naar Oudewater gereden.
En het is toch leuk!
Je mag doen wat je wilt, groot of klein, moeilijk of makkelijk, eigen stofjes of die van de winkel. Alleen de achterkant wordt zwart en dat levert zij zelf.
 Kijk maar eens op haar site.
  We hebben allebei een klein dingetje meegenomen om op te starten.
Nu aan de slag om haar te helpen die grootste quilt ter wereld te maken.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...