maandag 30 juli 2012

Beetje Belgisch, beetje Iers, beetje Noors, beetje Hollands, beetje groot

Wat een heerlijke week was dat. Manlief ook een weekje vrij. Ondanks het feit dat we niet op vakantie gingen, had alles een internationaal tintje. Kijk maar:
overheerlijke Belgische wafels
We gingen 2 dagen naar Brussel. Dat had ik voor mijn verjaardag gekregen. En wat in 't vat zit verzuurd niet. Dus: Op naar Brussel. Leuke stad.

De grote markt in Brussel
 En warm dat het was!! 30 graden. Maar dat mocht de pret niet drukken. Gewoon in de schaduw lopen en veel drinken. Terrasjes genoeg.

wingspan sjaal
En thuis? Een( naar ik me heb laten vertellen) Ierse wingspansjaal gebreid.

linkerkant
Die brei je met verkorte toeren.....

rechterkant
.....en dan gaat het rond lopen.

de Noorse trui is af
 De Noorse trui is klaar voor gebruik. Deze week heb ik de mouwen aan de panden gezet. Maar wat mij betreft blijft hij voorlopig in de kast liggen. Eerst maar flink zomeren.

de Noorse sluitingen
 De Noorse sluitingen zitten er ook op.

gladiolen
 Hollandse gladiolen. Veel mensen moeten er uren en kilometers voor lopen om deze te krijgen. Ik kreeg ze zomaar. Eigen kweek, bij vrienden van de tuin. Mooi hè?
Hollandse opkomende zon
 En we gingen nog een dag naar Ameland. Dit is 's ochtends vroeg om 6 uur( toen hadden we al een uur gereden)ergens langs de dijk. De opkomende zon. Manlief ging wadlopend over naar Ameland, vandaar dat we zo vroeg op pad gingen. Zoon en ik met de boot en dan lekker fietsen.

giga kikker
En thuis in ons minivijvertje, een gigantischt kikker. Hij zat er zo lekker, even een fotootje.

Dat was onze/ mijn internationale week. Man is net weer naar zijn werk vertrokken en ik heb lekker nog een week vakantie.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...