dinsdag 17 april 2012

waar moet ik beginnen?

 Bij de cactus dan maar. Ik liep met mijn fototoestel naar buiten om een foto te maken van de prachtige tulpen, zie ik ineens 2 bloemen een beetje zielig tegen het raam geplakt. Ik heb ze maar een beetje gedraaid. Ze moeten nog helemaal uitkomen. Dan zijn ze ook binnen een dag weg. Maar zie je die knoppen eronder? Die komen nog!
 En hier ben ik gisteravond mee bezig geweest. Beja van het winkeltje Roses and Teacups in Woerden wilde graag mijn nostalgiequilt in de winkel. Maar ik wil hem niet kwijt, dus ben ik nu een andere aan het maken. De basis is er.
 Toen was ik toch aan het rommelen in mijn la( één van de laden!) en vond nog een heleboel stukken stof van mijn tafelkleed en mijn appelquiltje( zie op de pagina: quilts. Boven aan deze pagina ). Daar kan ook nog best iets van gemaakt worden. Dit zijn allemaal lapjes van 10 x 10 cm. Wordt vervolgd.
 Ik liep dus naar buiten met mijn fototoestel om een foto te maken van deze prachtige tulpen.
Het lijken wel rozen, zoveel blaadjes aan 1 bloem.
Twee bossen staan er in de tuin. Mooi hè?

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...