vrijdag 10 februari 2012

week in de zon en scraphuisjes week 5

mooi stoffen broodmandje uit Lanzarote
 We zijn weer terug van weggeweest. Na alle toestanden van het afgelopen jaar waren we onderhand wel toe aan vakantie. Dat was er finaal bij ingeschoten.
detail van het roosje, zo lief
 En zo kwam het dat we een reisje naar de zon hebben geboekt bij het reisbureau. Het werd Lanzarote. Een heel bijzonder eiland en zeker de moeite van het bekijken waard. Nu is het zo dat ik nog nooit in een vliegtuig had gezeten en ook nog nooit zo ver op vakantie ben geweest. De buurlanden lukte nog, maar vond ik eigenlijk al ver zat.
rand van het gehaakte tafelkleed
 Nou....ik ben om. Wat is dat heerlijk om 's winters een week in de zon te zitten. IJs vind ik heerlijk hoor en de kou daarvan maakt me niet zoveel uit. Daarentegen, de sneeuw vind ik een ramp. Ja, leuk als je lekker thuis mag blijven. Maar erdoor baggeren naar je werk vind ik geen feestje.
gehaakt tafelkleed uit Lanzarote
 Maar het zou zomaar kunnen dat we binnen 2 jaar nog eens naar de zon gaan in de winter. 20 graden is wat mij betreft precies goed. Je kunt vanalles doen. We hebben ook verschillende excursies gedaan. Je moet tenslotten wel iets bekijken enzo
de huisjes van week 5
Maar voor we gingen heb ik toch nog 4 huisjes gemaakt. Ze liggen een beetje op z'n kant net als het tafelkleed maar blogger wil het zo.
En nu gaan we er weer vol tegenaan.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...