donderdag 1 december 2011

ja hoor, ik ben om

Het is gebeurd.
Ik ben om.
Op de blog van jeanneke kwam pas de huisjesquilt tevoorschijn, in de vorm van een poppenhuisquiltje.
 Zo lief.
En nu is er een speciale blog om mee te kunnen doen met de huisjesquilt. Lijkt me ook wel eens een keer leuk. Ik heb al vaker verteld dat ik niet van herhalende patroontjes ben. Maar deze zijn zo leuk en je kunt er al je restjes in kwijt. Dus hup... ik heb me aangemeld. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken. Je kunt het op allerlei manieren maken. Dus wil je geen grote quilt dan maak je een kleintje. Het moet tenslotte 'eigen 'worden.
 Ik heb er helemaal zin in.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Ik zag 'em ook al voorbij komen, erg leuk! Volgens mij kun je je hier helemaal in uitleven!
    Succes!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...