woensdag 30 november 2011

achter de machine en kerstmarkt

 Kijk. Druk bezig met de schaatsers. Hier zie je toch al een beetje de vorm van de schoen in komen.

En hier...eeehhh, zie je eigenlijk nog niets. Maar dit worden de kleuren van de schaatspakken. De profschaatsers kunnen er ook wat van met al die kleuren, maar ik hou het in allerlei blauw. En stippeltjes is ook wel vrolijk.
Als alles weer onder de machine is geweest, gaat de hele handel weer mee naar beneden. Dan knip ik weer passende(meestal wel) stukjes en speld ze meteen op de goede plek. Zo kan dan weer een poosje de naaimachine snorren.

Zojuist heb ik een berichtje gekregen dat vriendin Wilma en ik op de kerstmarkt van de Brugkerk hier in Nieuwerbrug onze kerstquitls mogen showen in de kerkzaal.
Vrijdag 9 december van 15.00 uur tot 21.00 uur is er kerstmarkt.
Ik ben er ook want ik help bij de catering. Dus mochten jullie in de buurt zijn, schroom niet. Er is van alles. Met onze quilts hangen we tussen de schilderijen en de beelden van plaatselijke kunstnaars. En op het plein is vanalles te eten en te kopen, tot kerstbomen aan toe.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...