vrijdag 11 november 2011

Theemuts

 Jaren geleden kocht op de beurs in Rijswijk een patroontje van een leuke theemuts bij Bep. Ik 'viel'op haar stand, zo leuk allemaal. Ik wist toen nog helemaal niet wie Bep was en wat ze verder nog deed maar vond wel al snel haar site. De theemuts werd gemaakt. Ik snapte helemaal niks van die vleugeltjes en hoe dat nou in elkaar zat. Ik had nog nooit op die manier iets gemaakt. Inmiddels weet ik beter, maarje, mijn engelenveugels zijn nu wel een beetje buiten proportie. Nouja, dat maakt het eigen zullen we maar zeggen. Ik heb het lekker laten zitten.
Ik denk dat die muts al een jaar of 5, 6 in deze pot de thee warmhoud.
Hoe kom ik erop om dit te laten zien? Nou, Bep  had hem weer van zolder gehaald en meldde dat op haar blog. En hij is zo leuk en handig dat ik gedacht had de mijne te moeten laten zien. Vandaar. 

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Ik vind hem heel erg leuk. Gewoon een feestje om thee te komen drinken.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...