zaterdag 12 november 2011

over tafelkleed en sap


Kijk dit waren de twee rood-witte tafelkleden.


Kijk, dit is het eerste tafelkleed dat af is. Staat toch wel heel vrolijk.

En waar ik gisteren mee bezig was? Met bramensap maken. Heb je nog bramen dan? Ja, bij mij in de vriezer. Ik had ze van de zomer nog geplukt. Maar door alle toestanden en zorgen voor schoonpa en mam zijn ze de vriezer ingegaan voor later. En nu was later. Lekker geknoeid in de keuken. Want ik maak er altijd een bende van. De sap zit dan nog net niet aan het plafond, maar dat scheelt niet veel. Als je maar lol hebt. De pruimensap was op dus we kunnen nu lekker de bramensap in de yoghurt doen. Heerlijk!

fijne dag, Marleen


1 opmerking:

  1. hallo Marleen,

    Op 3 april schrijf je over een bouwpakket voor een quilthuisje.
    Mag ik vragen waar je dat bouwpakket gekocht hebt ?

    Groeten,
    Geke Proper
    gekeproper@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...