maandag 18 april 2011

rommelmarkt

Heerlijk vind ik het om op een rommelmarkt te lopen, kijken, snuffelen, scoren. Maar ons huis is vol. Dus afgelopen zaterdag op de rommelmarkt in een naburig dorp,heb ik me keurig ingehouden, niets gekocht voor binnen.
Buiten hebben we echter nog ruimte genoeg. Toen heb ik  deze spulletjes  gekocht, voor een prikkie. Ik was op de fiets, maar omdat ik altijd overal op de fiets naar toega en boodschappen doe, heb ik grote fietstassen en een mand voorop. Dus met een beetje gesjor en geduw, kon alles mee.
 Wel 3 rondjes heb ik daar gelopen, heerlijk weer, kletspraatje hier en daar. En nog een zak oliebollen me naar huis. Die waren heerlijk bij de koffie. Het tafeltje wordt denk ik net zo blauw als het stoeltje, want volgens mij heb ik nog een pot blauwe verf staan. Doe ik deze week, al;s het even mee zit. Koop ik bij de bloemenmarkt hier bij de kerk over een paar weken wat leuk spul om in het mandje te zetten en klaar is Marleentje. Weer een gezellig hoekje.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. hoi marleen, ik ben eens weer verrast door onze overeenkomsten, mijn henk noemt mij een türkin= turkse die eens weer wat opsnort, ik kan nauwelijk aan een grootvuilbult voorbij, vindt altijd wel iets van mijn gading!maar fietsen hier in de bergen is een beetje moeilijker hier. nog en paar fijne zomerse dagen en pasen, wij brengen morgen onze twee kleinkindjes terug naar münchen. trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...