zondag 10 april 2011

creatief weekendje

Een heerlijk weekend. Zaterdag stond Addo in de fruittoko, zoals de familie het zelf noemt. De familie een dagje uit en onze Peter een weekend. Dus A mocht inspringen. Zien jullie het appelquiltje op de achtergrond? Daar hangt hij dus, in de fruitwinkel.
 Toen ik kwam helpen( lees de kantjes eraf lopen) heb ik in de boomgaard een paar prachtige knoesten met bloesem gevonden. De natuur was creatief en ik heb die creativiteit gewoon op een schaal gelegd. En kijk, gezellige paascreatie.
                  
Vandaag was het weer natuurlijk om te zoenen. Heerlijk voor het huis buiten gezeten. Dan zitten we niet aan de straat hoor, zo klinkt het misschien maar voor onze deur staan(nog) geen huizen. Maar wel een speeltuintje en dat is best gezellig. Komt er soms even een buur het wereldnieuws(Vandaag alleen maar Alphen natuurlijk, hier 12 km vandaan) en eigen nieuws doornemen. Ondertussen de kinderen in de gaten houdend.
                
 En ik? Ik heb een aantal DJtjes doorgepit, Er staan er 2 op de foto maar inmiddels zijn het er 7. Gaat lekker zo in het zonnetje. Ik heb me prima vermaakt. Morgen weer maandag en ook bee-avond. Dinsdag ben ik er weer met een nieuw berichtje.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...