zondag 13 maart 2011

weekend

Ik heb heel erg m'n best gedaan om voor het weekend de rolltjesrand af te krijgen. Werkelijk elk stukje stof wat maar een beetje de maat heeft is erin gegaan en de restjespot is dus aardig leeg. Nu ben ik nog bezig met de kleine klosjes. Veel tijd had ik dit weekend niet om dat te doen. Een jarige jet die op zaterdag haar verjaardag vierde en zondag heerlijke visite uit het hoge noorden.
Maar er was schaatsen. Vrijdag heb ik dat gewoon gemist. De hele dag, als ik thuis was  heeft de tv aangestaan vanwege Japan. Addo werkt bij een Japans bedrijf dus dan kijk je met toch wel andere ogen omdat je weet dat ook Japanse mensen in Nederland in zorg en angst zitten om familie en vrienden daar. Dus, schaatsen vergeten, maar tijdens de thee zaterdag was de 10 km en toen ben ik toch even gaan zitten  en weer meteen wat klosjes in elkaar gezet. Zag ik Bob toch winnen. Wie weet kom ik deze week nog een heel eind want maandag avond gaan we beeen met z'n drieen, of schrijf je dat zo niet.
Dinsdag kan ik misschien wel weer wat laten zien. Dan ga ik zo langzamerhand ook weer iets aan Dear Jane doen.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...