vrijdag 25 maart 2011

even iets anders

Het gaat weer kriebelen. 2 projecten lopen goed op schema en zullen binnenkort, als er geen gekke dingen gebeuren, af zijn. In ieder geval de top. Nu ligt er nog genoeg. Maar toch krijg ik zin om weer te gaan verzamelen voor iets nieuws. Ik loop al een poosje met een idee en dat is nu in mijn hoofd bezig vorm aan te nemen. Daarvoor heb ik al oude advertenties op internet verzameld en die nu op stof geprint. Ik had pas al rollen kant gekocht.
                  
En nu heb ik mijn oude kleedjes tevoorschijn gehaald. Er komt nog veel meer bij, maar dat zien we later wel weer. Het wordt, denk ik wit met een beetje kleur. Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen omdat er verschillende richtingen in mijn hoofd zitten. Daar moet de goede richting nog uitkomen. Ik hou jullie op de hoogte.

                 
En wat vinden jullie van deze foto. 1 takje van de abrikoos staat in bloei. De volgende foto  zal er een zijn als deze boom in volle bloei staat. De abrikozen willen nooit zo, maar ach, dat geeft niet. Hier genieten we ieder jaar weer van.
                
 En..... vandaag kreeg ik het eerste stoffenpakketje binnen van Quilt it en Dotty. Mooie stoffen. Eens kijken of er daar misschien een paar bij zitten die straks bij mijn nieuwe project passen.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. hoi ik heb het laatst ook geprobeerd op stof maar alles liep vast in de printer
    welke stof gebruik jij hiervoor
    of heb je van dat transferpapier met stof erop
    want dat vindt ik ook leuk om te printten
    maar jou afbeeldingen zijn in ieder geval mooi gelukt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...