zaterdag 5 maart 2011

de klos en het huisje

 Ja, ik ben de klos, of ik klos wat af, of ik ga weer wat klossen. Klossen is wat de klok slaat op dit moment.
 Het gaat zo lekker dat ik dit nog wel even volhou. Ik ga bijna aan de kleine klosjes beginnen voor de rand.Dat zijn er veel!! Maar klein, dat zal zeker lukken, zo 's avonds op de bank.
 En nu kreeg ik vandaag mijn eerste pakketje binnen van het huisjesproject van magdaleentje. Daar ga ik ook nog een huisje voor maken om ze in op te hangen, zodra ik het bouwpakket heb. En zolang dat er niet is kan ik nog wel doorwerken aan de klossen. Want ik ken mezelf, Ik ga zo weer aan iets nieuws beginnen zonder het andere eerst af te maken
 Het ziet er wel leuk uit. Iedere maand een ander huisje, niet al te groot. Dan is dat goed te behappen.
Ik krijg al jaren de nieuwsbrief van Magdaleentje en er staan altijd wel leuke dingen in. Nu heb ik me over laten halen daar een keer aan mee te doen. We vervelen ons niet, nee hoor.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...