dinsdag 15 maart 2011

bee

Jaja, wij vinden dat we een heuse bee hebben. Ik weet niet vanaf hoeveel personen dat telt, maar als dat al vanaf 2 deelnemers is. dan klopt het. Wij zijn met z'n drieen. En als we uitgaan zijn we vaak met z'n vieren.
Lekker allemaal onze spullen meegenomen om met de handen bezig te zijn.

Handen vertellen een verhaal vind ik altijd. Heel jong, niet zo jong, ouder, oud. Werkhanden, buiten of binnen, sterke handen. Mooie nette handen. Zachte handen of juist ruw van de tuin. Of bezige handen zoals hier.
                        
Het gezellige avondje is altijd om en om bij allemaal een keer thuis en diegene heeft show en tell. Dat is natuurlijk alleen maar handig omdat je niet alles hoeft mee te sjouwen. Nu was het bij Wilma, die van de 3D quilt in zijde in groen. Ze had weer iets prachtigs te showen, maarja dat was voor de fotosessie. Sorry, ik moet nog veel leren. Volgende keer pak ik meteen mijn toestelletje.
                        
En Gerdien, die is van de Dear Jane die, hoop ik, de volgende keer op de foto mag voor de blog, want dan is het avondje quilten bij haar. En dan is waarschijnlijk haar DJ af. En die wordt mooi! Op tafel zien jullie de hele uitstalling van waar we mee bezig waren. Dat van mij valt er net een beetje af, maar dat geeft niet want die staat al genoeg op de blog. Juist ja de klosjes.
 Dus een lekker een avond prutsen en kletsen en naar de radio luisteren, want daar was Gerdien haar echtgenoot op te horen. We hebben natuurlijk niet alles gehoord want als je samen quilt, klets je ook samen. Volgende week zet ik thuis de radio aan, in m'n eentje, kan ik alles horen en niemand met mijn geklets storen.

fijne avond, Marleen

2 opmerkingen:

  1. Mijn tasje is ongeveer 30 bij 40 cm. Dus niet te klein en niet te groot :). Leuk om me moeder zo bezig te zien hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en tante natuurlijk ook :D, ik heb het niet van een vreemde!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...