zondag 18 oktober 2020

kleur bekennen


Ik ben gek op roze.... en rood....dus ook rozerood.
Via marktplaats had ik 600 gram Nieuw Zeelandse wol op de kop getikt, 
wolwit, 
niets mis mee maar ik wilde eigenlijk wel een kleurtje.
 Al een aantal jaren gebruik ik voor wolverven levensmiddelenverf.
 Dat gaat geweldig.
En nu een spencer breien, 
een lange.


Voor het eerst waren  de lampjes in de kroonluchtig aan.
Zo gezellig in ons klompenhok


Buiten houden we de kleur er ook nog in. 
De bergthee staat erg leuk in het de zand-zeep-sodarekje.


Graag ga ik naar 2de hands winkels om boeken te scooren. 
Ook om voor te lezen aan kleindochter Fleur.
 Deze boekjes kwam ik tegen, 
we hadden ze vroeger thuis al, 
en de kinderen heb ik er ook uit voorgelezen. 
Maar ze zijn toch een keer het huis uit gegaan
 toen de kinderen dat ook gingen.
En nu is de hele serie weer terug,
 althans, 
ze zij mee met Fleur naar huis, 
want ze vind ze erg leuk.

fijne dag, Marleen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...