woensdag 8 juli 2020

ik patch weer....... lekker met de hand

Ik heb even teruggekeken,
 de laatste keer dat ik iets gepost heb over quilten
 was toen de Tuffet( ronde poef met kaffe-stofjes) klaar was, 
oktober 2018.
Daarna heb ik geen quiltlapje meer aangeraakt.
Maar wel  baby/kinderkleding voor kleindochter Fleur,
 en een beetje voor mezelf, gemaakt


Maar rond diezelfde tijd mocht ik 
bij een lieve mevrouw, stoffen
 en andere quiltspullen komen uitzoeken, 
zomaar. 
En dat heb ik gedaan.
Daaronder zaten deze prachtig moda-pakketten.



Maar dan???
 Wat ga je maken.
De inspiratie was er niet.
Tot vorige week.


Het is allemaal zo mooi op elkaar afgestemd.
Dus van de kleine lapjes......


....worden hexagonnetjes gemaakt.
Lekker 's avonds, buiten, 
of, 
zoals de laatste 2 weken, bij de tv. 
En die dan weer op de grote lappen. 
De midden-maat-stofjes.....
ach die bestemming komt er ook, 
in dezelfde quilt denk ik.
Om in de bloemen te blijven.....


.....als toetje even een foto 
van onze nieuw-aangeschafte winterharde cactus.
Dat winterhard moet nog blijken, 
maar de bloemen zijn in ieder geval prachtig.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je weer aan het patchen bent. Ja, deze hobby kun je steeds weer opnemen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...