woensdag 11 april 2018

De Civil War Diary Quilt blokken zijn AF!


Oooohhhh.....
echt hoor..... 
en ze zitten ook nog allemaal aan elkaar.
Vanmorgen heb ik de laatste stukken aan elkaar gezet.


Het was aan het begin van de middag
 nog niet zulk mooi weer.
Toen heb ik meteen maar 
de randstof gepakt en gesneden.
En de tussenvulling.
Tjonge,
dan zal hij toch echt af komen.
 Ik heb net even gezocht,
het eerste blogje over deze quilt
 dateert uit januari 2011.
En toen was ik al bezig.


Vanmiddag was het veel te mooi weer 
om binnen te zitten,
dus wat zaken gezaaid en in het kasje gezet.
De moestuin is gefreesd 
dus ook daar kunnen we aan de slag.
Deze rabarberplant had ik 2 jaar geleden over . 
Hij is in de tuin thuis terecht gekomen.
En daar doet hij het prima. 


De Skimmia staat in bloei,
zomer of winter, 
het is altijd een mooie struik.


En een lieflijke, eenzame kievietsbloem.

Alles komt weer boven de grond of gaat weer uitlopen,
ondanks die strenge vorst.
De natuur is sterk.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...