vrijdag 3 november 2017

Kerst? Het begon met.....


.......kerstkaarten.
 Ik had er geen zin in.
 Totdat ik in een winkel liep,
 daar iets zag en dacht:
 ik ga toch kerstkaarten maken.
En die zijn af.


Toen was het hek van de dam.
Want vorig jaar met kerst had ik een leuk,
 piepklein kadootje gekregen, 
wat nog geborduurd moest worden.
Daar ben ik nu ook mee begonnen


Hele kleine steekjes
 voor een heel klein kerstboompje.
Ik denk nu nog een engeltje, 
een kerstbal 
en....eeeeh
weet ik nog niet.
Er zaten geen patroontjes bij, 
maar internet is geduldig 
en wacht gewoon
 tot ik ze kom downloaden.


Ook lagen er nog 4 rollen tafellopers,
van die kant en klare,
waar ik vorig jaar al paneeltjes van wilde maken 
voor in het klompenhok.
Dat past precies, 
want zo groot zijn die ramen niet.
Lekker sterrig met kerst.
Die liggen nu onder de naaimachine.

lekker kerstig bezig,

fijne dag, Marleen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...