woensdag 2 augustus 2017

hobby-vakantie, heerlijk




de pot die met muurvuller is bewerkt is af.
Gevuld met uitgebloeide artisjokbloemen
 is het een mooi geheel.


In de moestuin gaat het maar door.
De eerste kalebassen komen er weer vanaf.
Nog niet veel,
maar het begin is er.


Die mooie witte strengen alpacawol
 heb ik in de wilton-verf gezet.
Ik heb al een patroon voor een kant-sjaal liggen.
Mooi winterwerkje.
(Hmmm....dan mag ik in de winter 
ook wel 3 weken vakantie houden
 om alles weer te maken)

En dat vogelbadje heb ik ook deze week gemaakt,
met rabarberblad en cement.


Eindelijk een tafreeltje genaaldvilt
 op het zeegezicht-lapje dat ik vorig jaar al gevilt had.
Nu nog een quiltje ervan maken.



Het volgende project hangt aan de waslijn.

Toen ik 6 jaar geleden mam's huis ging opruimen,
kwamen er uit de linnenkast 2 doosjes.
 1 mooi met een stofje bekleed en 
gevuld met glacé- handschoentjes.
Het andere was langwerpig en
 bevatte nog stropdassen van mijn vader.
Hij is al in 1971 overleden en 
ik heb nooit geweten dat dit er nog was.

Samen moet dit een volgend project worden
Het idee heb ik opgedaan 
 bij een expositie 
waar handschoentjes mooi ge-exposeerd
 lagen in een la.
Dat ga ik niet doen.
Wat wel?
Volgende keer is het misschien af

lekker hoor een hobby-vakantie

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...