donderdag 13 juli 2017

Eindelijk! Weddingring met (bijna) een hexagonrand


weet je nog?
 Die mooie bloemen in de vakantietuin in de Eifel?


Nou...ze zijn met z'n allen een rand geworden.
EN....aan de weddingringquilt gezet.


De hoeken waren nog wel een puntje.
Want de maat klopte niet helemaal
 dus daar moest iets op verzonnen worden.
Gelukkig had ik nog stof van de achterkant,
dus.... tadaaaa


Nu zit alles gespeld


en ben ik inmiddels begonnen 
met het handmatig vastnaaien van de rand,
en het biesje ONDER de buitenste hexagonnen.

Foto komt nog


En deze hexjes heb ik niet meer nodig 
en krijgen een tweede leven.
In de papierbak, 
opbrengst voor het goede doel.

ik ga weer steekjes zetten, heel veel,

fijne avond, Marleen

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blog heb jij! Ik zag ineens op mijn blog een linkje naar de jouwe. Eens komen piepen en, wauw! Ik ga je volgen...
    Veel liefs! Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik gezellig Hilde, ik volg de jouwe ook al een poosje. Ook een gezellige blog, fijne dag, Marleen

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...