vrijdag 17 maart 2017

van een jurkje bijna af, lentebloesem en rolletjes wol


Het patroon komt van Rowan Yarns
 en is een hit onder Fair Isle breiers


Het is ook een makkelijk patroontje, 
en door iedere keer andere kleuren te kiezen 
blijft het spannend:
Hoe gaat het er uit zien.
Tenminste, zo brei ik dit jurkje,
gewoon met Fabel van Drops-Garnstudio


Nadeel is dit natuurlijk,
maar dat weet je van tevoren 
en dat komt neer op een avondje draadjes wegwerken.
Als het straks warmer wordt
 is dat een mooi werkje voor in de zon buiten.....


.......want ik ben al een heel eind.
De pas is op de helft,
 en de toeren worden korter.
Moet toch lukken ergens de komende week 
om hem af te krijgen.
weer iets van de lijst.


afgelopen week was ik even bij de Action 
en daar hadden ze kleine pakketjes ruwe wol,
 in hele lieve kleuren.
Meegenomen natuurlijk.
Ik denk dat ik daar rolags( rolletjes) van ga maken
 om mee te spinnen.
Voor die paar centen kun je er geen builen aan vallen


Bloemetje van de dag,
 Perenbloesem uit eigen tuin.
De tak zat toch op een plek waar het niet gewenst was.
Mooi hè?

fijne dag, Marleen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...