vrijdag 15 juli 2016

365 challenge en Dear Jane en Laura


Dé uitdaging van 2016.
Ik maak er 2, van die uitdaging
maar loop al flink achter met de dagelijkse blokken


Geeft niet, er is nog meer leuks te doen.
Er wordt wel al een middenblok doorgepit,
met de machine,
want ik doe bij deze quilts alles met de machine.
Dit is de bruin/creme variant....


en dit de wit grijs zwarte.
Die ligt in de veiligheidsspelden te wachten,
op de doorpitronde


Ondertussen vond ik in de kast 
zowaar nog een Laura Ashley stofje 
voor de achterkant van de rand van Dear Jane.
Mooi zachtgeel.


En ook die randen worden nu doorgepit.
De blokjes heb ik allemaal met de hand gedaan.
Maar ik kan me er niet toe zetten bij de rand,
dus...
doe ik het met de machine, 
die saaie lange stukken.
In the ditch, 
dus je ziet het toch niet, 



EN er zijn weer 4 blokjes af 
van rand M. van Dear Jane
Het komt goed!

fijne dag verder, Marleen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...