zaterdag 2 januari 2016

Zo 2015 en hallo 2016!

En natuurlijk begin ik met iedereen 
het allerbeste,
 mooiste 
en gezondste 
te wensen voor het nieuwe jaar.


Op oudjaarsavond om half 12 sloot ik rij L van  Dear Jane af.
Keurig hè?


Deze was pittig


Dit ging met de ogen dicht(bijna)


Deze ziet er ingewikkeld uit maar is het niet


Een schattig rondje als toetje in 2015.

Ook ik heb me laten vangen door de 365 chellenge.
Ik verzamel de patroontjes, 
en maak er ( ik loop er nu al 2 achter!),
 op de eigenwijze Marleen manier 2!! quilts van,
Voor allebei de nieuwe huishoudens in ons gezin 1.
Wel weer leuk want ze hebben allebei andere kleuren in huis.
Wel een uitdaging voor het nieuwe jaar dus.

En er staat nog meer op stapel, 

Vertel ik later.

fijne avond, Marleen


1 opmerking:

  1. Ziet er weer zeer goed uit. Ook ik wens jou en je geliefden een goed 2016. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...