woensdag 13 januari 2016

in de blokjes-modus


De blokjes voor de 365-challenge 
zijn heel gevarieerd en erg leuk om te maken.
De uitleg die gegeven wordt bij ieder blokje
 is heel goed
 en op de FB pagina helpt iedereen elkaar 
of komen mensen met ideeën.
Zo leuk allemaal!


Ik ben helemaal in de blokjes-modus.
De rijen K en L van Dear Jane zijn gemaakt 
en ben ik nu aan het doorpitten.


Ook deze blokjes zijn niet erg groot.
Doorpitten/quilten gaat op de Quilt-as-you-go methode.
Erg handig.
Het dubbelen gebeurt met veiligheidsspelden.


En omdat ik toch achter de machine zat 
heb ik meteen weer een blokje gemaakt 
voor de Civil War Diary Quilt(CWDQ).
Deze blokjes zijn  wat groter 
en meteen in het begin heb ik besloten deze quilt
 op de machine te gaan maken.
Maar....
hij wordt wel met de hand doorgepit,
ook op de quilt-as-you-go methode.

Lekker bezig!

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...