zondag 12 juli 2015

Ik kies voor mooi weer! Waarom?


De weddingringquilt.
6 jaar geleden was hij klaar,
en pronkte op bed.
Een vorig bed.



Met deze rand.



Die rand is er 2 jaar geleden afgehaald, 
want er is een nieuw bed,
zonder achterkant.
En dus moet er een achterkant aan de quilt


De, voornamelijk, overhemdstoffen zijn toen opgezocht,
en is er begonnen met het maken van 6 cm grote hexagonnen.
Klein zat,
 want je moet ook weer niet te veel willen,
 vind ik.


Vanmorgen heb ik eens gekeken 
hoever ik nu ben met de eerste rand.
Die schiet al aardig op.
Met 13 hele 'bloemen' al klaar en het grootste gedeelte van de 'halve'
komt dat goed.


Zo'n zelfde rand komt er aan de andere kant 
en 2 bloemen minder aan de achterkant.
In totaal moeten er nog 15 'grote' bloemen gemaakt worden.
En meer dan het dubbele aan 'halve',
want daar heb ik ook nog niet genoeg voor, voor de eerste rand.

Dus dat wordt of veel mooi weer,
 of leuke tv programma's, 
want dan is zo'n werkje het leukste om te doen.
Ik kies voor mooi weer!

fijne dag, Marleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...