woensdag 18 februari 2015

bloemen voor de wei


leuk toch?


Het Texelse schapenquiiltje is bijna af.
Helaas heb ik te weinig oogjes voor alle schaapjes.
Ik hoop dat de winkel waar ik ze gekocht heb
(Xenos) 
ze nog eens in de collectie doet.



Maar goed, niet getreurd,
mocht het zo zijn dat ik er niet meer bij kan krijgen,
dan zal ik oogjes met naald en draad moeten maken.
Maar deze wiebelen zo leuk


Ik kan nog even verder freubelen,
want er zijn bloemetjes gevilt voor in de schapenwei.
Met de upwolfingbloemen van Irene van der Wolf


En een lap gevilte alpacawol.


De lap is op de bloemen gelegd.
En daarna is het geheel aan elkaar gevilt.


En zo kwamen de bloemen er onderuit.




Pas als ik ze op de quilt ga verdelen, 
knip ik de bloemen in de goede grootte en vorm.

Er komt nog meer viltwerk aan.
EN er wordt ook nog gepatched en gequilt, 

fijne dag, Marleen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...