vrijdag 11 juli 2014

weddingring en hexagon

 
Al eerder vertelde ik over de Weddingringquilt.
5 jaar geleden kwam hij af.
In ons 25ste huwelijksjaar,
 
 
Maar er kwam een ander bed
en de quilt paste niet meer
 omdat aan dat bed geen achterkant zit.
We missen dus een stukje.
Terwijl nu de zijkanten ook niet meer zo mooi staan.
 
 
De zijkanten werden eraf gehaald,
althans de bovenstof.
 
 
Ik vond in de kast weer een stapel overhemdstofjes,
 
 
En samen met wat over was van de quilt
 en de stoffen van de rand die losgekomen zijn,
 
 
ben ik nu bezig met een nieuwe rand
 

 
van hexagonnen 6 cm groot

 
Het bakje is volgekomen in de vakantie,
en nu worden het wiebertjes met een rood hartje

 

 
Van de rand die er af gekomen
is maak ik een blokkenrand.
Van 2 of 3 rijen
dat ligt eraan hoeveel stof er is.
Die komt waarschijnlijk onderaan.
Of niet, ik zie wel.
 
fijne dag, Marleen

 

 

 

 

 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...