zondag 1 juni 2014

Claudy Jonstra

 
Sinds ik haar film Woven Worlds op tv zag ben ik FAN.
En nu mocht ik samen met nog een FAN naar de lezing bij

 
Ik hou van vilten.
En deze kunstenares is heel gedreven.
Ook om haar werk duurzaam te produceren.
Gigantische projecten maakt zij,
in Friesland.
Met wol van haar Drentse Heideschapen
Die op de Zeeuwse dijken lopen.
En dat voor grote gebouwen over de hele wereld.
 
 
En dat is het mooie.
Ze maakt van het hele wordingsproces een cirkel.
Alles wordt gebruikt.
Enfin...kijk op haar site.
Het staat er allemaal op.
 
 
Jammer dat je foto's niet kunt voelen.
Deze sjaals zijn zo zacht.
En glanzen zo mooi.
Er stond geen prijs bij, ik heb er ook niet naar gevraagd.
Het is al mooi als je ernaar mag kijken en een beetje aanraken.
 

 
En tot slot kregen alle luisteraars nog de dvd mee van haar film.
Wat een heerlijke avond.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...