vrijdag 2 mei 2014

wéér blokjes! en een tas


Ik heb zo'n geweldige tas voor naar de markt.


Die begint altijd klein.
En naarmate er meer kaas,
 groenten 
en andere zaken gekocht worden......


....groeit ie groter.
En toen dacht ik....



......dat moet ik zelf ook kunnen maken.
Dus met wat rest-stoffen 
en een lange rits.....


....heb ik er nu 2.
Zo handig.
En helemaal niet moeilijk.


Ondertussen,
Ben ik het stropdassenkleed 
aan het doorstikken 
op de naaimachine.
Wat een karwei.
En.....


.....zijn er weer 3 blokjes af van de CWDQ.
Lekker mee op vakantie om door te pitten.


We gaan nu nog niet op vakantie hoor.
Want er moeten nog wel wat blokken bij.
Deze kleuren zijn ook weer zo leuk.
Het is zo apart
 dat kleur weg/ kleur erbij
 zo anders kan uitpakken 
dan je van te voren bedacht.
Alleen maar leuk en verrassend.

fijne dag, Marleen


1 opmerking:

  1. altijd handig, een meegroei-tas :0) mooie kleuren gebruik je voor je CW, nog niet eerder die combinatie gezien! succes met doorpitten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...