zondag 6 april 2014

CWDQ en haken

 
De crochet along 2014.
Tot en met week 12.
Ik loop dus wel een beetje achter
 maar dat is niet erg, want......
 
 
Dit komt er wat haken betreft tussendoor.
Zo mooi, die Spaanse gehaakte trui.
 
 
Via de facebook pagina haak me gek,
waar iemand zo lief was
een deel van het patroon te vertalen.
De mouw
 ben ik nu zelf een beetje aan het frutselen
en volgens mij wordt het wel wat.

 
En wie denkt:
"ze patched helemaal niet meer",
nou heus wel hoor.

 
De blokjes 77, 78 en 79 van de CWDQ
zitten in elkaar.
 
 
Eigenlijk wil ik weer een hele stapel af hebben
 als we gaan kamperen.
Kan ik lekker doorpitten.
Makkelijk mee te nemen.
Dus nog maar wat meer blokjes in elkaar zien te krijgen.
 
fijne dag, Marleen

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...