vrijdag 21 februari 2014

van een olympisch vestje, haken en pitten

 
week 7 van de Crochet Along 2014
zit er weer aan.
 


 
En blokje nr 76 van de CWDQ
 heb ik onder een stapel rommel,
spullen vandaan gehaald bij de machine.
Het ligt nu naast de bank om door te pitten.

 
En het patroon van dit vestje
 kreeg ik afgelopen zomer al
 van iemand van het Breicafé.

 
Dus onlangs heb ik mij
 een nieuwerwetse guimpenaald aangeschaft.
Die van mam zal wel bij
 het oud ijzer terecht gekomen zijn,
 want die was niet meer te vinden.
Hij was ook wel een beetje verroest.
Dat wil je niet met dat in-witte garen


 
Samen met Katia Guadelupe wordt het vast prachtig.

 
En kijk nou....
mijn olympische vestje!
Af.
Want tijdens schaatsen, zeker de 10 km,
kun je heerlijk breien.

 
En uit mam's knopendoos,
kwamen deze schattige knoopjes.
Blij.
 
fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Hallo Marleen,
    ik denk zeker te weten dat dit een guimpenaald is. Een tunische haaknaald is bij mijn weten een haaknaald zo lang als een breinaald. Maar mooi wordt het vast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...